Make your own free website on Tripod.com

P'Long

§awadekapppp!!Äpa habaq

Terima kasihlah kerana sudi lawat page gua yang lawa ni….. kan. Apa yang gua nak cerita kat korang pun tak tau. Tapi takpalah gua asai orang utara no, kat Kg Baru Naka..daerah Padang Terap. Sekolah dulu kat SMDSA Kuala Nerang, kiranya bandar jugak la….. kui…kui..kui.kalau korang rasa nak pergi melancong kat kedah. Boleh gua bawak. Nak pi Tasik Pedu ka, danok ka ( Thailand ) atau mana-mana tempat pun asalnye kedah, gua on aje.Umur gua 21 tahun, 4hb mac tarikh lahir gua.Gua dikatakan oleh geng kat rumah ni sebagai yang paling hensem la. Bukan gua cakap, orang kataaaaaaa. So tq kerana sudi baca page gua yang tak seindah yang korang harapkan. TQ

 

 

 

 

Back…